Goede service

Twee weken begaf onze droger het. Van het ene op het andere moment was er geen leven meer in te krijgen. En natuurlijk net een paar maanden nadat de garantieperiode verlopen was. Wij hadden bij aankoop in juni 2014 geen extra garantie gekocht.

Om het toch maar te proberen belden we met de winkelketen waar we de droger gekocht hadden. Daar was het antwoord kort. De wettelijke garantieperiode was voorbij, dus pech gehad geen mogelijkheid voor coulance. Voor de zekerheid zochten we ook contact met Samsung, en die waren een stuk klantvriendelijker.
Nadat we alles hadden uitgeleg en zij het aan een monteur hadden uitgelegd deden ze ons een mooi voorstel.
De totale reparatie zou uitkomen op ongeveer €275 kosten (Daar heb je al bijna een nieuwe droger voor), waarvan wij dan €125 zouden moeten betalen. De rest nam Samsung dan voor zijn rekening nemen.

Gisteren stond de monteur op de stoep en had in een half uurtje het kapotte onderdeel vervangen. M heeft netjes de €125 afgerekend en wij hebben weer een werkende droger. Even doorbellen helpt dus zeker en heeft ons een paar 100 euro voor een nieuwe droger bespaard.

Hebben jullie wel eens iets buiten de garantie (gedeeltelijk) toch vergoed gekregen hebben?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *